Vairuotojo darbo ypatumai

Petras jau dvidešimt metų dirba autobuso vairuotoju. Jo darbovietės keitėsi: buvo ir tarpmiestiniai autobusai, ir mikroautobusų nuoma Vilniuje, ir netgi tolimieji reisai. Tačiau visada Petras išliko tuo vyru, kuris sėdi prie vairo ir priverčia visokių gabaritų bei pajėgumų mašinas keliauti į priekį.

Petras mums papasakojo, kad dirbant mikroautobuso Vilniuje ir tarp miestų vairuotoju, visada kyla daug problemų, bet jas reikia mokėti nugalėti, su jomis susitaikyti, ir tada savo darbą galėsi mylėti.

Bendravimas su keleiviais

MikroautobusasPetras sako, kad bendravimas su keleiviais kartais jam būna sunkesnis negu paprasčiausias važiavimas, kad ir sunkiausiomis sąlygomis. Kartais būna taip, kad nesinori su niekuo bendrauji, tačiau tavo kelionė visą laiką būna prikaustyta prie daugiau žmonių. Vienas juk nevažiuosi. Mikroautobuse gali tilpti 15 – 25 keleiviai. Ir visi bus žmonės, galintys daug pasakyti, daug pareikalauti, sėdintys, kvėpuojantys tavo deguonį iš salono, norintys, kad jiems būtų užtikrintas komfortas, skleidžiantys savo kūnų šilumą. Sociofobams, kurie mėgsta būti vieni, toks skaičius yra tikrai labai didelis, tačiau žmonėms, kurie dievina bendravimą ir niekada nenori būti vieni, tai visai patinka. Petro atveju, jam kartais būna gera nuotaika, tada jis labai gražiai su visais sveikinasi, ir viskas būna gerai. Kartais jis būna liūdnas, tada taip energingai nesišypso, bet po to dažnai susilaukia grasinimų ir gąsdinimų, kad jis turi būti labiau europietiškas, turi daugiau šypsotis žmonėms. Bet Petras juk ne mašina, jis turi jausmus, o mikroautobusas neturi.

Didelė atsakomybė

Svarbiausias dalykas Petro darbe yra atsakomybė. Turi ją labai didelę, kada veži daug keleivių į kitą miestą ar kitą miesto dalį. Eismo įvykiai gali tykoti ant kiekvieno kampo, jeigu tik akimirkai prarasi budrumą. Dėl to jis visada stengiasi būti gerai pamiegojęs, niekada nestoja ten, kur negalima stoti, nors keleiviai ir prašo ir dėl to pyksta. Be to, net jeigu mieste patenka į kamštį ir dėl to vėluoja, vis tiek paskui greičio neviršija ir nesistengia atsigriebti. Kamščiai yra ne jo problema ir kaltė, o daug svarbiau yra saugus greitis.

Muzika ir kalbėjimas

Kartais Petras sako, kad jaučiasi kaip įkaitas. Jis pats visada veža krūvas žmonių, bet negali su jais bendrauti. Neleidžiama kalbinti vairuotojo, kad jo neblaškytų niekas ir jis saugiai vairuotų. Tada belieka įsijungti mėgstamą radiją„Lietus“ ir pasigarsinti.

Siūloma mikroautobusų nuoma gera kaina.

Palikite atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *