Kokios yra šiandien vyraujančios kompiuterinių sistemų tendencijos rinkos kūrimo procese?
Būtina pastebėti tai, kad šiandienos rinka tampa vis labiau kompiuterizuota. Tai yra būdinga ne tik prekybos, tačiau ir paslaugų teikimo sektoriui. Būtina pastebėti tai, kad pastarosios sistemos gali ne tik itin palengvinti žmogaus atliekamas užduotis, tačiau, kartais gali net jį visiškai pakeisti. Žinoma, to, kuris valdytų ir prižiūrėtų visus įrenginius bet kokiu atveju vis tiek reikės. Tačiau, jei kalbėtume apie aptarnavimui, gamybai ir kitoms sritims reikalingus kaštus, tokiu atveju jie tampa kur kas mažesni. Be jokios abejonės, negalima nepaminėti to, kad kompiuterinės sistemos yra labai brangios ir reikalauja nemažai finansinių investicijų. Tačiau, būtina suvokti tai, kad spartus jų atsiperkamumas daugeliu aspektų tai kompensuoja su kaupu. Būtina pastebėti tai, kad ne tik minėtos pos sistemos, tačiau ir pačių darbuotojų meistriškumas kuria itin didelę pridėtinę vertę. Verta atkreipti dėmesį į tai, kad žmonių mąstymas yra labai pasikeitęs ir įvairiuose situacijose yra stengiamąsi ieškoti paties optimaliausio sprendimo. Būtina pastebėti tai, kad dėka pos sistemų, mintys galvoje gali būti dėstomos kur kas greičiau. Būtent todėl aptarnavimas ir paslaugų teikimas tampa vis spartesniu. Be kita ko, kompiuterinės sistemos atlieka ne tik paprastus skaičiavimo veiksmus, tačiau ir itin sudėtingas apskaitos užduotis, inventorizaciją, palaipsnį likučių fiksavimą ir kita. Taigi, darbuotojui lieka tik nustatyti vienos ar kitos funkcijos veikimą ir viskas yra atliekama už jį. Tai yra itin patogu tuomet, kai aptarnavimo srautai yra labai dideli. Puikiai suvokiame tai, kad šiandien būtų labai sunku įsivaizduoti didžiulį prekybos centrą be kasos aparatų, pinigų tikrinimo aparatų, pirkėjo displėjų, bankinių kortelių skaitytuvų, svarstyklių ir dar ne vieno kito. Šių pos sistemų dėka viskas vyksta kur kas greičiau ir paprasčiau. Būtų labai sunku, jei per akimirką pastarosiomis naudotis negalėtume. Visiškai natūralu, kad dėl tokios kilusios situacijos susiformuotų itin didelės eilės, kiltų pasipiktinimas, nepasitenkinimas, konfliktai ir kitos nemalonios situacijos. Verta pastebėti tai, kad kompiuterinės sistemos teikia abipusę naudą. Jos yra itin vertingos ne tik patiems prekybininkams ar paslaugų teikėjams, tačiau ir pirkėjams, klientams. Dėl šios priežasties vis daugiau verslų plečia savo kompiuterinių pos sistemų naudojimo galimybes, kurios padeda užtikrinti sklandų verslo vystymą. Taip didinamas našumas ir klientai lieka patenkinti, sugyžta čia vėl ir vėl.